Spelregels

Veel ondernemers ondervinden gevolgen van het coronavirus en de maatregelen die in dat kader worden getroffen. Ter ondersteuning van deze mede-ondernemers is de MKB Helpdesk Corona opgericht door Advocatenkantoor Elassaiss, ONe-advocaat en AccountantZ.

Ondernemers kunnen via WhatsApp juridische en accountancy vragen stellen. Deze worden door onze specialisten beantwoord. Daarbij gelden de volgende spelregels:

  1. De MKB Helpdesk Corona is alleen bedoeld voor ondernemersvragen.
  2. De ondernemersvragen moeten betrekking hebben op een situatie die is ontstaan door het coronavirus en de maatregelen die in dat kader zijn getroffen.
  3. Vragen kunnen worden gesteld via WhatsApp: 06 – 17 63 65 98.
  4. De situatie waarom het gaat moet in het WhatsAppbericht worden uitgelegd. Er kunnen geen stukken of links naar webpagina’s worden opgestuurd.
  5. De ondernemer wordt binnen 24 uur gebeld door de (meest) aangewezen dienstverlener. Worden er meer vragen gesteld dan wij binnen 24 uur kunnen beantwoorden? Dan kan het zijn dat het iets langer duurt. Er wordt één keer teruggebeld.
  6. Een telefoongesprek duurt maximaal 15 minuten.
  7. Advocatenkantoor Elassaiss, ONe-advocaat en AccountantZ verrichten geen schriftelijke werkzaamheden en nemen geen contact op met derden.
  8. Door de beperkte tijd en aangezien er geen stukken kunnen worden bekeken, zijn uitputtende adviezen vaak niet mogelijk.
  9. De algemene voorwaarden MKB Helpdesk Corona zijn van toepassing.
  10. Omdat de MKB Helpdesk Corona is opgericht ter ondersteuning van mede-ondernemers, worden voor haar diensten geen kosten in rekening gebracht.

Onze steun aan mede-ondernemers, daarom geen kosten.

Bekijk de spelregels en de algemene voorwaarden.